6.30-7.30
Schodzenie się dzieci w sali na dole. Zabawy wynikające z własnej aktywności dziecka. Gry dydaktyczne, prace
porządkowe, zabawy ruchowe, zabawy integracyjne.
Praca z zespołem dzieci lub indywidualna o charakterze obserwacyjnym
7.30-8.30
Zabawy ruchowe, gimnastyka oraz zabawy ze śpiewem odbywające się w swoich salach.
8.30-9.00
Wyrabianie nawyków i czynności higienicznych, kulturalnych związanych z samoobsługą i przygotowaniem do posiłku. Modlitwa przed śniadaniem. Śniadanie
9.00-9.20
Zajęcia edukacyjne prowadzone według planu miesięcznego opracowanego przez nauczycielki zgodnie z wybranym programem wychowania przedszkolnego, Wartości: zabawy związane z wartościami, czynności organizacyjne
Wyjątek stanowi środa, zajęcia z religii z siostrą zakonną 09:10-09:20, zgodne z Podstawą Programową
9.20-10.30
Indywidualne zabawy dzieci pod nadzorem nauczyciela
Wyjątek stanowi poniedziałek i wtorek w godzinach 09.45-10.00 język angielski zgodnie z Podstawą Programową
10.30-11.30
Gry i zabawy ruchowe na powietrzu, w tym: zajęcia sportowe, obserwacje przyrodnicze,
(w przypadku niesprzyjającej aury – gry i zabawy ruchowe w Sali).
Wyjątek stanowi poniedziałek, zajęcia grupowe z Logorytmiki z Logopedą 10.40-11.00
11.30-12.00
Indywidualne zabawy dzieci pod nadzorem nauczyciela
12.00-12.30
Wyrabianie nawyków i czynności higienicznych, kulturalnych związanych z samoobsługą i przygotowaniem do posiłku.
Obiad
14.00-14.30
Wyrabianie nawyków i czynności higienicznych, kulturalnych związanych z samoobsługą i przygotowaniem do posiłku.
Podwieczorek
14.30-16.00
Zajęcia dodatkowe/ zabawy dzieci.
16.00-17.00
Łączone grupy w Sali ,,Indiana” (New York, Floryda, Hawaii) Zabawy ruchowe z zestawu zabaw prowadzonych w ciągu dnia. Zabawy według zainteresowań dzieci. Działania utrwalające nabyte umiejętności wspierające indywidualny rozwój. Słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej, zabawy przy muzyce.
17.00-17.30
Łączone wszystkie grupy w Sali Washington. Zabawy ruchowe z zestawu zabaw prowadzonych w ciągu dnia. Zabawy według zainteresowań dzieci. Działania utrwalające nabyte umiejętności wspierające indywidualny rozwój. Słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej. Zabawy integracyjne, gry dydaktyczne, plastyczno - techniczne, tematyczne, zajęcia w małych zespołach.
RAMOWY ROZKŁAD DNIA GR. NEW MEXICO
6.30-7.30
Schodzenie się dzieci w sali na dole. Zabawy wynikające z własnej aktywności dziecka.
Gry dydaktyczne, prace
porządkowe, zabawy ruchowe, zabawy integracyjne.
Praca z zespołem dzieci lub indywidualna o charakterze obserwacyjnym
7.30-8.30
Zabawy ruchowe, gimnastyka oraz zabawy ze śpiewem odbywające się w swoich salach.
8.30-9.00
Wyrabianie nawyków i czynności higienicznych, kulturalnych związanych z samoobsługą i przygotowaniem do posiłku. Modlitwa przed śniadaniem.
Śniadanie
9.00-9.30
Indywidualne zabawy dzieci pod nadzorem nauczyciela.
Wyjątek stanowi wtorek, zajęcia z języka angielskiego zgodne z Podstawą Programową 09:00-09:30
Wyjątek stanowi środa w godzinach 09.20-09.35 religia z siostrą zakonną Zgodne z Podstawą Programową
Wyjątek stanowi poniedziałek, zajęcia grupowe z Logorytmiki z Logopedą 09.00-09.20
9.30-10.00
Zajęcia edukacyjne prowadzone według planu miesięcznego opracowanego przez nauczycielki zgodnie z wybranym programem wychowania przedszkolnego, Wartości: zabawy związane z wartościami, czynności organizacyjne
10.00-10.30
Zabawy dowolne pod nadzorem nauczyciela.
10.30-11.30
Gry i zabawy ruchowe na powietrzu, w tym: zajęcia sportowe, obserwacje przyrodnicze,
(w przypadku niesprzyjającej aury - gry i zabawy ruchowe w sali).
11.30-12.00
Indywidualne zabawy dzieci pod nadzorem nauczyciela
12.00-12.30
Wyrabianie nawyków i czynności higienicznych, kulturalnych związanych z samoobsługą i przygotowaniem do posiłku.
Obiad
12.30-14.00
Czytanie książek, muzykoterapia, zabawy z dziećmi. Indywidualne zabawy dzieci pod nadzorem nauczyciela
14.00-14.30
Wyrabianie nawyków i czynności higienicznych, kulturalnych związanych z samoobsługą i przygotowaniem do posiłku.
Podwieczorek
13.30-14.00
Indywidualne zabawy dzieci pod nadzorem nauczyciela
14.30-16.00
Zajęcia dodatkowe/ zabawy dzieci
16.00-17.00
Łączone grupy w Sali ,,Washington” (New Mexico, Washington)
Zabawy ruchowe z zestawu zabaw prowadzonych w ciągu dnia. Zabawy
według zainteresowań dzieci. Działania utrwalające nabyte umiejętności wspierające indywidualny rozwój. Słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej, zabawy przy muzyce.
17.00-17.30
Łączone wszystkie grupy w Sali Washington. Zabawy ruchowe z zestawu zabaw prowadzonych w ciągu dnia. Zabawy według zainteresowań dzieci. Działania utrwalające nabyte umiejętności wspierające indywidualny rozwój. Słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej. Zabawy integracyjne, gry dydaktyczne, plastyczno - techniczne, tematyczne ,zajęcia w małych zespołach.
RAMOWY ROZKŁAD DNIA GR. NEW YORK
6.30-7.30
Schodzenie się dzieci w sali na dole. Zabawy wynikające z własnej aktywności dziecka. Gry dydaktyczne, prace
porządkowe, zabawy ruchowe, zabawy integracyjne.
Praca z zespołem dzieci lub indywidualna o charakterze obserwacyjnym
7.30-8.30
Zabawy ruchowe, gimnastyka oraz zabawy ze śpiewem odbywające się w swoich salach.
8.30-9.00
Wyrabianie nawyków i czynności higienicznych, kulturalnych związanych z samoobsługą i przygotowaniem do posiłku. Modlitwa przed śniadaniem.
Śniadanie
9.00-9.30
Zajęcia edukacyjne prowadzone według planu miesięcznego opracowanego przez nauczycielki zgodnie z wybranym programem wychowania przedszkolnego, Wartości: zabawy związane z wartościami, czynności organizacyjne.
Wyjątek stanowi środa w godzinach 09.00-09.30 język angielski zgodnie z Podstawą Programową.
9.30-10.00
Indywidualne zabawy dzieci pod nadzorem nauczyciela
Wyjątek stanowi poniedziałek, zajęcia grupowe z Logorytmiki z Logopedą 09.40-10.00
Wyjątek stanowi środa, zajęcia z religii z siostrą zakonną Zgodne z Podstawą Programową 09:50-10:10
10.00-11.00
Gry i zabawy ruchowe na powietrzu, w tym: zajęcia sportowe, obserwacje przyrodnicze,
(w przypadku niesprzyjającej aury - gry i zabawy ruchowe w sali).
11.00-12.00
Indywidualne zabawy dzieci pod nadzorem nauczyciela
12.00-12.30
Wyrabianie nawyków i czynności higienicznych, kulturalnych związanych z samoobsługą i przygotowaniem do posiłku.
Obiad
12.30-14.00
Czytanie książek, muzykoterapia, zabawy z dziećmi. Indywidualne zabawy dzieci pod nadzorem nauczyciela
14.00-14.30
Wyrabianie nawyków i czynności higienicznych, kulturalnych związanych z samoobsługą i przygotowaniem do posiłku.
Podwieczorek
14.30-16.00
Zajęcia dodatkowe/ zabawy dzieci
16.00-17.00
Łączone grupy w Sali ,,Indiana” (Floryda, New York, Hawaii) Zabawy ruchowe z zestawu zabaw prowadzonych w ciągu dnia. Zabawy według zainteresowań dzieci. Działania utrwalające nabyte umiejętności wspierające indywidualny rozwój. Słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej, zabawy przy muzyce.
17.00-17.30
Łączone wszystkie grupy w Sali Washington. Zabawy ruchowe z zestawu zabaw prowadzonych w ciągu dnia. Zabawy według zainteresowań dzieci. Działania utrwalające nabyte umiejętności wspierające indywidualny rozwój. Słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej. Zabawy integracyjne, gry dydaktyczne, plastyczno - techniczne, tematyczne, zajęcia w małych zespołach.
RAMOWY ROZKŁAD DNIA GR. ORLANDO
6.30-7.30
Schodzenie się dzieci w sali na dole. Zabawy wynikające z własnej aktywności dziecka.
Gry dydaktyczne, prace porządkowe, zabawy ruchowe, zabawy integracyjne.
Praca z zespołem dzieci lub indywidualna o charakterze obserwacyjnym
7.30-8.30
Zabawy ruchowe, gimnastyka oraz zabawy ze śpiewem odbywające się w swoich salach.
8.30-9.00
Wyrabianie nawyków i czynności higienicznych, kulturalnych związanych z samoobsługą i przygotowaniem do posiłku. Modlitwa przed śniadaniem.
Śniadanie
9.00-9.30
Zajęcia edukacyjne prowadzone według planu miesięcznego opracowanego przez nauczycielki zgodnie z wybranym programem wychowania przedszkolnego, Wartości: zabawy związane z wartościami, czynności organizacyjne
9.30-10.30
Indywidualne zabawy dzieci pod nadzorem nauczyciela
Wyjątek stanowi czwartek w godzinach 09.30-10.00 język angielski zgodnie z Podstawą Programową.
10.30-11.30
Gry i zabawy ruchowe na powietrzu, w tym: zajęcia sportowe, obserwacje przyrodnicze,
(w przypadku niesprzyjającej aury - gry i zabawy ruchowe w sali).
Wyjątek stanowi środa, zajęcia z religii z siostrą zakonną 10:30-10:50 zgodnie z Podstawą Programową
11.30-12.00
Indywidualne zabawy dzieci pod nadzorem nauczyciela.
Wyjątek stanowi poniedziałek, zajęcia grupowe z Logorytmiki z Logopedą 11.20-11.40
12.00-12.30
Wyrabianie nawyków i czynności higienicznych, kulturalnych związanych z samoobsługą i przygotowaniem do posiłku.
Obiad
12.30-14.00
Czytanie książek, muzykoterapia, zabawy z dziećmi.
Indywidualne zabawy dzieci pod nadzorem nauczyciela
14.00-14.30
Wyrabianie nawyków i czynności higienicznych, kulturalnych związanych z samoobsługą i przygotowaniem do posiłku.
Podwieczorek
14.30-16.00
Zajęcia dodatkowe/ zabawy dzieci
16.00-17.00
Łączone grupy w Sali ,,Orlando” (California, Miami, Texas,)
Zabawy ruchowe z zestawu zabaw prowadzonych w ciągu dnia. Zabawy według zainteresowań dzieci. Działania utrwalające nabyte umiejętności wspierające indywidualny rozwój. Słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej, zabawy przy muzyce.
17.00-17.30
Łączone wszystkie grupy w Sali Washington. Zabawy ruchowe z zestawu zabaw prowadzonych w ciągu dnia. Zabawy według zainteresowań dzieci. Działania utrwalające nabyte umiejętności wspierające indywidualny rozwój. Słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej. Zabawy integracyjne, gry dydaktyczne, plastyczno - techniczne, tematyczne, zajęcia w małych zespołach.
RAMOWY ROZKŁAD DNIA GR. MIAMI
6.30-7.30
Schodzenie się dzieci w sali na dole. Zabawy wynikające z własnej aktywności dziecka. Gry dydaktyczne, prace
porządkowe, zabawy ruchowe, zabawy integracyjne.
Praca z zespołem dzieci lub indywidualna o charakterze obserwacyjnym
7.30-8.30
Zabawy ruchowe, gimnastyka oraz zabawy ze śpiewem odbywające się w swoich salach.
8.30-9.00
Wyrabianie nawyków i czynności higienicznych, kulturalnych związanych z samoobsługą i przygotowaniem do posiłku. Modlitwa przed śniadaniem.
Śniadanie.
9.00-9.30
Zajęcia edukacyjne prowadzone według planu miesięcznego opracowanego przez nauczycielki zgodnie z wybranym programem wychowania przedszkolnego, Wartości: zabawy związane z wartościami, czynności organizacyjne.
9.30-10.30
Indywidualne zabawy dzieci pod nadzorem nauczyciela
Wyjątek stanowi piątek w godzinach 09.30-10.00 język angielski zgodnie z Podstawą Programową.
9.30-10.30
Wyrabianie czynności higienicznych, kulturalnych związanych z samoobsługa. Gry i zabawy ruchowe na powietrzu, w tym: zajęcia sportowe, obserwacje przyrodnicze,
(w przypadku niesprzyjającej aury - gry i zabawy ruchowe w sali).
10.30-11.30
Gry i zabawy ruchowe na powietrzu, w tym: zajęcia sportowe, obserwacje przyrodnicze,
(w przypadku niesprzyjającej aury - gry i zabawy ruchowe w sali)
Wyjątek stanowi środa, zajęcia z religii z siostrą zakonną 11:10-11:30 z Podstawy Programowej
11.30-12.00
Indywidualne zabawy pod nadzorem nauczyciela
12.00-12.30
Wyrabianie nawyków i czynności higienicznych, kulturalnych związanych z samoobsługą i przygotowaniem do posiłku.
Obiad
12.30-14.00
Czytanie książek, muzykoterapia, zabawy z dziećmi.
Indywidualne zabawy dzieci pod nadzorem nauczyciela.
Wyjątek stanowi poniedziałek, zajęcia grupowe z Logorytmiki z Logopedą 13.00-13.20
14.00-14.30
Wyrabianie nawyków i czynności higienicznych, kulturalnych związanych z samoobsługą i przygotowaniem do posiłku.
Podwieczorek.
14.30-16.00
Zajęcia dodatkowe/ zabawy dzieci.
16.00-17.00
Łączone grupy w Sali ,,Orlando” (California, Texas, Miami)
Zabawy ruchowe z zestawu zabaw prowadzonych w ciągu dnia. Zabawy według zainteresowań dzieci. Działania utrwalające nabyte umiejętności wspierające indywidualny rozwój. Słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej, zabawy przy muzyce.
17.00-17.30
Łączone wszystkie grupy w Sali Washington. Zabawy ruchowe z zestawu zabaw prowadzonych w ciągu dnia. Zabawy według zainteresowań dzieci. Działania utrwalające nabyte umiejętności wspierające indywidualny rozwój. Słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej. Zabawy integracyjne, gry dydaktyczne, plastyczno - techniczne, tematyczne, zajęcia w małych zespołach.
RAMOWY ROZKŁAD DNIA GR. CALIFORNIA
6.30-7.30
Schodzenie się dzieci w sali na dole. Zabawy wynikające z własnej aktywności dziecka. Gry dydaktyczne, prace
porządkowe, zabawy ruchowe, zabawy integracyjne.
Praca z zespołem dzieci lub indywidualna o charakterze obserwacyjnym
7.30-8.30
Zabawy ruchowe, gimnastyka oraz zabawy ze śpiewem odbywające się w swoich salach.
8.30-9.00
Wyrabianie nawyków i czynności higienicznych, kulturalnych związanych z samoobsługą i przygotowaniem do posiłku. Modlitwa przed śniadaniem.
Śniadanie
8.00-9.30
Indywidualne zabawy dzieci pod nadzorem nauczyciela.
Wyjątek stanowi piątek w godzinach 09.00-09.30 język angielski zgodnie z Podstawą Programową.
9.30-10.30
Wyrabianie czynności higienicznych, kulturalnych związanych z samoobsługa. Gry i zabawy ruchowe na powietrzu, w tym: zajęcia sportowe, obserwacje przyrodnicze,
(w przypadku niesprzyjającej aury - gry i zabawy ruchowe w sali).
Wyjątek stanowi poniedziałek, zajęcia grupowe z Logorytmiki z Logopedą 10.20-10.40
10.30-11.00
Zajęcia edukacyjne prowadzone według planu miesięcznego opracowanego przez nauczycielki zgodnie z wybranym programem wychowania przedszkolnego, Wartości: zabawy związane z wartościami, czynności organizacyjne.
11.00-12.00
Indywidualne zabawy dzieci pod nadzorem nauczyciela.
Wyjątek stanowi środa, zajęcia z religii z siostrą zakonną Zgodne z Podstawą Programową 11:30-11:50
12.00-12.30
Wyrabianie nawyków i czynności higienicznych, kulturalnych związanych z samoobsługą i przygotowaniem do posiłku.
Obiad
12.30-14.00
Czytanie książek, muzykoterapia, zabawy z dziećmi.
Indywidualne zabawy dzieci pod nadzorem nauczyciela
14.00-14.30
Wyrabianie nawyków i czynności higienicznych, kulturalnych związanych z samoobsługą i przygotowaniem do posiłku.
Podwieczorek
14.30-16.00
Zajęcia dodatkowe/ zabawy dzieci
12.30-14.00
bajkoterapia/muzykoterapia
16.00-17.00
Łączone grupy w Sali Orlando (California, Texas, Miami)
Zabawy ruchowe z zestawu zabaw prowadzonych w ciągu dnia. Zabawy według zainteresowań dzieci. Działania utrwalające nabyte umiejętności wspierające indywidualny rozwój. Słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej, zabawy przy muzyce.
17.00-17.30
Łączone wszystkie grupy w Sali Washington. Zabawy ruchowe z zestawu zabaw prowadzonych w ciągu dnia. Zabawy według zainteresowań dzieci. Działania utrwalające nabyte umiejętności wspierające indywidualny rozwój. Słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej. Zabawy integracyjne, gry dydaktyczne, plastyczno - techniczne, tematyczne, zajęcia w małych zespołach.
RAMOWY ROZKŁAD DNIA GR. TEXAS
6.30-7.30
Schodzenie się dzieci w sali na dole. Zabawy wynikające z własnej aktywności dziecka. Gry dydaktyczne, prace
porządkowe, zabawy ruchowe, zabawy integracyjne.
Praca z zespołem dzieci lub indywidualna o charakterze obserwacyjnym
7.30-8.30
Zabawy ruchowe, gimnastyka oraz zabawy ze śpiewem odbywające się w swoich salach.
8.30-9.00
Wyrabianie nawyków i czynności higienicznych, kulturalnych związanych z samoobsługą i przygotowaniem do posiłku. Modlitwa przed śniadaniem.
Śniadanie
8.00-10.00
Indywidualne zabawy dzieci pod nadzorem nauczyciela
Wyjątek stanowi czwartek w godzinach 09.00-09.30 język angielski zgodnie z Podstawą Programową.
10.00-10.30
Zajęcia edukacyjne prowadzone według planu miesięcznego opracowanego przez nauczycielki zgodnie z wybranym programem wychowania przedszkolnego, Wartości: zabawy związane z wartościami, czynności organizacyjne.
Wyjątek stanowi poniedziałek, zajęcia grupowe z Logorytmiki z Logopedą 10.00-10.20
10.30-11.00
Indywidualne zabawy dzieci pod nadzorem nauczyciela.
Wyjątek stanowi środa, zajęcia z religii z siostrą zakonną 10:50-11:10 zgodnie z Podstawą Programową
11.00-12.00
Gry i zabawy ruchowe na powietrzu, w tym: zajęcia sportowe, obserwacje przyrodnicze,
(w przypadku niesprzyjającej aury - gry i zabawy ruchowe w sali).
12.00-12.30
Wyrabianie nawyków i czynności higienicznych, kulturalnych związanych z samoobsługą i przygotowaniem do posiłku.
Obiad
12.30-14.0
Czytanie książek, muzykoterapia, zabawy z dziećmi.
Indywidualne zabawy dzieci pod nadzorem nauczyciela.
14.00-14.30
Wyrabianie nawyków i czynności higienicznych, kulturalnych związanych z samoobsługą i przygotowaniem do posiłku.
Podwieczorek
14.30-16.00
Zajęcia dodatkowe/ zabawy dzieci
16.00-17.00
Łączone grupy w Sali ,,Orlando” (California,Miami, Texas)
Zabawy ruchowe z zestawu zabaw prowadzonych w ciągu dnia. Zabawy według zainteresowań dzieci. Działania utrwalające nabyte umiejętności wspierające indywidualny rozwój. Słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej, zabawy przy muzyce.
17.00-17.30
Łączone wszystkie grupy w Sali Washington. Zabawy ruchowe z zestawu zabaw prowadzonych w ciągu dnia. Zabawy według zainteresowań dzieci. Działania utrwalające nabyte umiejętności wspierające indywidualny rozwój. Słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej. Zabawy integracyjne, gry dydaktyczne, plastyczno - techniczne, tematyczne ,zajęcia w małych zespołach.
RAMOWY ROZKŁAD DNIA GR. INDIANA
6.30-7.30
Schodzenie się dzieci w sali na dole. Zabawy wynikające z własnej aktywności dziecka. Gry dydaktyczne, prace
porządkowe, zabawy ruchowe, zabawy integracyjne.
Praca z zespołem dzieci lub indywidualna o charakterze obserwacyjnym.
7.30-8.30
Zabawy ruchowe, gimnastyka oraz zabawy ze śpiewem odbywające się w swoich salach.
8.30-9.00
Wyrabianie nawyków i czynności higienicznych, kulturalnych związanych z samoobsługą i przygotowaniem do posiłku. Modlitwa przed śniadaniem.
Śniadanie.
9.00-10.00
Zabawy dowolne pod nadzorem nauczyciela.
Wyjątek stanowi poniedziałek i wtorek w godzinach 09.30-09.45 język angielski zgodnie z Podstawą Programową
Wyjątek stanowi środa w godzinach 09.00-09:10 religia z Podstawy Programowej z Siostrą Zakonną.
10.00-10.20
Zajęcia edukacyjne prowadzone według planu miesięcznego opracowanego przez nauczycielki zgodnie z wybranym programem wychowania przedszkolnego, Wartości: zabawy związane z wartościami, czynności organizacyjne.
10.20-11.00
Zajęcia dowolne pod nadzorem nauczyciela.
11.00-12.00
Wyrabianie czynności higienicznych, kulturalnych związanych z samoobsługa. Gry i zabawy ruchowe na powietrzu, w tym: zajęcia sportowe, obserwacje przyrodnicze,
(w przypadku niesprzyjającej aury - gry i zabawy ruchowe w sali).
Wyjątek stanowi poniedziałek, zajęcia grupowe z Logorytmiki z Logopedą 11.00-11.20
12.00-12.30
Wyrabianie nawyków i czynności higienicznych, kulturalnych związanych z samoobsługą i przygotowaniem do posiłku.
Obiad
12.00- 12.30
Wyrabianie nawyków i czynności higienicznych, kulturalnych związanych z samoobsługą i przygotowaniem do posiłku. Obiad
14.00-14.30
Wyrabianie nawyków i czynności higienicznych, kulturalnych związanych z samoobsługą i przygotowaniem do posiłku.
Podwieczorek
14.30-16.00
Zajęcia dodatkowe/ zabawy dzieci
16.0-17.00
Łączone grupy w Sali ,,Indiana”, (New York, Floryda, Hawaii)
Zabawy ruchowe z zestawu zabaw prowadzonych w ciągu dnia. Zabawy
według zainteresowań dzieci. Działania utrwalające nabyte umiejętności wspierające indywidualny rozwój. Słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej, zabawy przy muzyce.
17.00-17.30
Łączone wszystkie grupy w Sali Washington. Zabawy ruchowe z zestawu zabaw prowadzonych w ciągu dnia. Zabawy według zainteresowań dzieci. Działania utrwalające nabyte umiejętności wspierające indywidualny rozwój. Słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej. Zabawy integracyjne, gry dydaktyczne, plastyczno - techniczne, tematyczne, zajęcia w małych zespołach.
RAMOWY ROZKŁAD DNIA GR.HAWAII
6.30-7.30
Schodzenie się dzieci w sali na dole. Zabawy wynikające z własnej aktywności dziecka. Gry dydaktyczne, prace
porządkowe, zabawy ruchowe, zabawy integracyjne.
Praca z zespołem dzieci lub indywidualna o charakterze obserwacyjnym
7.30-8.30
Zabawy ruchowe, gimnastyka oraz zabawy ze śpiewem odbywające się w swoich salach.
8.30-9.00
Wyrabianie nawyków i czynności higienicznych, kulturalnych związanych z samoobsługą i przygotowaniem do posiłku. Modlitwa przed śniadaniem.
Śniadanie
9.00-9.30
Zajęcia edukacyjne prowadzone według planu miesięcznego opracowanego przez nauczycielki zgodnie z wybranym programem wychowania przedszkolnego, Wartości: zabawy związane z wartościami, czynności organizacyjne.
Wyjątek stanowi poniedziałek w godzinach 09.00-09.30 język angielski, zgodnie z Podstawą Programową.
9.30-10.30
Indywidualne zabawy dzieci pod nadzorem nauczyciela.
Wyjątek stanowi środa, zajęcia z religii z siostrą zakonną Zgodne z Podstawą Programową 9:35-09:50
11.00-12.00
Wyrabianie czynności higienicznych, kulturalnych związanych z samoobsługa. Gry i zabawy ruchowe na powietrzu, w tym: zajęcia sportowe, obserwacje przyrodnicze,
(w przypadku niesprzyjającej aury - gry i zabawy ruchowe w sali).
Wyjątek stanowi poniedziałek, zajęcia grupowe z Logorytmiki z Logopedą 11.40-12.00
12.00-12.30
yrabianie nawyków i czynności higienicznych, kulturalnych związanych z samoobsługą i przygotowaniem do posiłku.
Obiad
12.30-14.00
Czytanie książek, muzykoterapia, zabawy z dziećmi.
Indywidualne zabawy z dziećmi pod nadzorem nauczyciela.
14.00-14.30
Wyrabianie nawyków i czynności higienicznych, kulturalnych związanych z samoobsługą i przygotowaniem do posiłku.
Podwieczorek
14.30-15.00
Zabawy dowolne pod nadzorem nauczyciela.
15.30-16.00
Zajęcia dodatkowe/ zabawy dzieci
16.00- 17.00
Łączone grupy w Sali „Indiana” (New York, Floryda, Hawaii) ,, Zabawy ruchowe z zestawu zabaw prowadzonych w ciągu dnia. Zabawy według zainteresowań dzieci. Działania utrwalające nabyte umiejętności wspierające indywidualny rozwój. Słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej, zabawy przy muzyce.
17.00-17.30
Łączone wszystkie grupy w Sali „Washington”. Zabawy ruchowe z zestawu zabaw prowadzonych w ciągu dnia. Zabawy według zainteresowań dzieci. Działania utrwalające nabyte umiejętności wspierające indywidualny rozwój. Słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej. Zabawy integracyjne, gry dydaktyczne, plastyczno - techniczne, tematyczne, zajęcia w małych zespołach.
RAMOWY ROZKŁAD DNIA GR. WASHINGTON
6.30-7.30
Schodzenie się dzieci w sali na dole. Zabawy wynikające z własnej aktywności dziecka. Gry dydaktyczne, prace
porządkowe, zabawy ruchowe, zabawy integracyjne.
Praca z zespołem dzieci lub indywidualna o charakterze obserwacyjnym
7.30-8.30
Zabawy ruchowe, gimnastyka oraz zabawy ze śpiewem odbywające się w swoich salach.
8.30-9.00
Wyrabianie nawyków i czynności higienicznych, kulturalnych związanych z samoobsługą i przygotowaniem do posiłku. Modlitwa przed śniadaniem.
Śniadanie.
9.00-10.00
Indywidualne zabawy dzieci pod nadzorem nauczyciela.
Wyjątek stanowi poniedziałek, zajęcia grupowe z Logorytmiki z Logopedą 09.20-09.40
Wyjątek stanowi środa w godzinach 09.30-10.00 język angielski zgodnie z Podstawą Programową.
10.00-10.30
Zajęcia edukacyjne prowadzone według planu miesięcznego opracowanego przez nauczycielki zgodnie z wybranym programem wychowania przedszkolnego, Wartości: zabawy związane z wartościami, czynności organizacyjne.
Wyjątek stanowi środa, zajęcia z religii z siostrą zakonną 10:10-10:30 zgodnie z Podstawą Programową
10.30-11.00
Indywidualne zabawy dzieci pod nadzorem nauczyciela.
11.00-12.00
Gry i zabawy ruchowe na powietrzu, w tym: zajęcia sportowe, obserwacje przyrodnicze,
(w przypadku niesprzyjającej aury - gry i zabawy ruchowe w sali).
12.00-12.30
Wyrabianie nawyków i czynności higienicznych, kulturalnych związanych z samoobsługą i przygotowaniem do posiłku.
Obiad.
12.30-14.00
Czytanie książek, muzykoterapia, zabawy z dziećmi.
Indywidualne zabawy z dziećmi pod nadzorem nauczyciela.
14.00-14.30
Wyrabianie nawyków i czynności higienicznych, kulturalnych związanych z samoobsługą i przygotowaniem do posiłku.
Podwieczorek
14.30-16.00
Zajęcia dodatkowe/ zabawy dzieci
16.00-17.00
Łączone grupy w Sali ,,Washington” (New Mexico, Washington)
Zabawy ruchowe z zestawu zabaw prowadzonych w ciągu dnia. Zabawy według zainteresowań dzieci. Działania utrwalające nabyte umiejętności wspierające indywidualny rozwój. Słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej, zabawy przy muzyce.
17.00-17.30
Łączone wszystkie grupy w Sali Washington. Zabawy ruchowe z zestawu zabaw prowadzonych w ciągu dnia. Zabawy według zainteresowań dzieci. Działania utrwalające nabyte umiejętności wspierające indywidualny rozwój. Słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej. Zabawy integracyjne, gry dydaktyczne, plastyczno - techniczne, tematyczne, zajęcia w małych zespołach